keskiviikko 17. marraskuuta 2010

...


Tänään olin ajotunnilla olin tooosi hyvä! :) Mutta ei tässä päivässä muuta hyvää tainnut ollakkaan...

Toiset ei vaan ymmärrä kuinka paljon mä teen Peksun eteen. Kun mä olen valinnut, että haluan oman hevosen, niin mä myös panostan siihen 110% joka ikinen päivä! Mä en kestä kuunnella sitä kuinka mun hevosta haukutaan ja siitä sanotaan sellaisia asioita, jotka ei ole totta. Kiitos vaan te täydelliset ihmiset jotka jaksatte haukkua ja saada aikaiseksi pahan mielen. Vaikka en ehkä näytä sitä niin mulle tulee todella paha mieli.

Heppapostauksia ei ole nyt tullut pitkään aikaan kun ei ole sinänsä tapahtunut mitään erikoista ja en ole saanut Tomiakaan raahattua tallille kuvaamaan :(

Ainiin, Peksu sai uuden koulusatulahuovan! Se on sellainen käännettävä, toiselta puolelta tummanruskea ja toiselta puolelta vaaleanruskea. En ehtinyt kuvaamaan ennenkuin vietiin tallille kun äiti oli käynyt hakemassa sen :) Alla kuva samantyylisestä huovasta! Meidän huovassa toi tumma on vaan vielä tummempi, mutta "kuvio" samanlainen :)
KUVA: horze.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti