tiistai 16. marraskuuta 2010

kauhee päivä

Aamulla vessanpönttöä halaillessa mietin kyllä useampaan kertaan viitsinkö lähteä kouluun... Antibiootit tekee mulle tosi pahan olon :/ Aamua ei yhtään parantanut se, että kaikki mun kivat vaatteet on likasena! Laitoin vaan sitten ihan harmaan neuleen ja siniset farkut. Niin rumat ja tylsät oli vaatteet etten edes viitsi niitä kuvata...



Kouluun lähdin 7.30 ja kotona oli vähän ennen 17.00 <3 Talliltakin oli vapaa tänään. Kotona mua alko ärsyttää taas kaikki ja mun ruma olemus! Kokeilin sitten vähän erilaisia meikkejä ja heitin vihdoinkin roskiin mun melkeen kuivan ripsarin. Tykkään laittaa alaripsiin tosi vähän ripsaria ja toi on toimittanut sitä virkaa. Nyt sai kuitenkin lähteä!



Rumien meikkien lisäksi alkoi ärsyttää rumat hiukset. Ruma keltainen väri, kiharuus, kuolleet latvat, hiukset karheat muutenki ja ylipitkä "otsis". No reippaana otin sitten sakset käteen ja aloin leikkelemään edestä lyhyemmäksi. En kauheasti viitsinyt ottaa kun on niin kiharat hiukset ja nousee jos on liian lyhyt. Kampaajat leikkaa aina liian lyhyeksi, joten mielummin leikkasin itse.



Tässä kuvassa näkyy parhaiten lopputulos. Ei kummoinen, mutta kivempi kuitenkin nyt :) Yritin ottaa teille uusia kuvia tänne, mutta ei niistä oikeen mitään tullut. Sori kaikille tää masentava asenne, huomenna yritän uudestaan! ;) Alla vielä pari kuvaa lisää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti