tiistai 2. marraskuuta 2010

viikonlopun shoppailut

Sorisorisori, mä en vaan yksinkertaisesti ole ehtinyt tulla tekemään postausta! :(

Viikonloppuna olin siis iskälläni Lahdessa ja lauantaina käytiin shoppailemassa ja illalla myös keilaamassa!

Perjantaina mua alko ärsyttää kun ei ollut mitään kunnolla peittävää meikkivoidetta, niin onneksi kaapisti löytyi vielä yksi matte mousse. Tämä on tosi hyvää, mutta pitää olla sopivan väristä eikä saa laittaa liikaa! Mulla ainakin tää kuivattaa muuten tosi pahasti.







Tämä neule löytyi h&m:n alennusrekistä, hintalapussa oli 10€. Tosi kiva päällä, vaikka mun pitäis karttaa näitä villasia ihottuman takia... Ei ole väriltään tuollainen vihreä vaikka näyttääkin! Vyö puuttui, joten sain vielä vähän alennusta ja hintaa jäi 8,50€.





Tässä on toinen löytöni h&m:n alennusrekistä, neuleen vierestä. Tälläien ihan peruspaita, mutta olkapäistä vähän pussi. Tykkään tosi paljon pukeutua tälläisiin yksinkertaisiin paitoihin, mutta tämä oli vähän erikoisempi. Saa nähdä käytänkö vai jääkö käyttämättä, hintaa oli vain 7€.




Ginasta löytyin säärystimet, hintaa 4,90€. Ostin mustat ja valkoiset nyt talveksi niin saa saappaiden alle piiloon lämmikettä. Mustat niiden uusien kenkien kanssa ja valkoiset yksien toisien kenkien kanssa. Koitan laittaa kuvaa! Mutta näitä olin siis etsinyt!






Ja Wahlstenilta tarttui mukaan uudet ratsastuskengät, 85€. Vanhat olin ostanut silloin kun alotin ratsastuksen noin 6vuotta sitten, ja voin sanoa että niillä oli ihan tuskallista ratsastaa! Nämä on tyylikkään ja kapeaan nilkkaani saan kiristettyä hyvin, näiden kaveriksi mulla on Equi Comfortin saappaanvarret. Ja nyt nämäkin on testattu niin näyttävät kivalle varsien kanssa ja eipä muuten jalustin luista ;)




Mutta nyt jatkan ihanan leivokseni syömistä ;)

AINIIN! Kiva huomata, että on tullut taas lisää lukijoita! :)) Pistän sen kunniaksi tänään otetun tyhmän kuvan vielä tuohon alle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti