keskiviikko 20. lokakuuta 2010

essee...



Koulusta menin suoraan tallille ja kotona olin vasta joskus 7 aikaan. Koko ilta on mennyt enkun esseetä pähkäillessä. Kerron vielä ties kuinka monennen kerran, että olen niin huono siinä... Aiheena on Should we protect all endangered species? Huomasin juuri, että olen kirjoittanut hieman ohi aiheen, mutta eipä voi mitään. Toivottavasti kukaan ei saa selvää kuvasta, mitä olen kirjoittanut :D

Eilen lupasin laittaa omia vanhoja kuvia jos liittyy 10. lukija, mutta vielä näyttää yhdeksää niin en ala penkomaan tiedostoja enempää. Ettei kenellekkään tule paha mieli niin laitan yhden vanhemman kuvan kuitenkin :) Yritin ettiä kuvan, jossa mulla ei olis sitä perus vakavaa tai ylimielistä ilmettä. KUVA otettu kesällä 2010 siskon rippijuhlissa.


Kauniita unia rakkaat lukijani! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti