perjantai 15. lokakuuta 2010

laneille!

Mulla oli ihan kauhee aamu tänään! Heräsin 7 ja tarkotus oli lähteä 8 kävelemään bussille. Meni lähtö vähän pitkäks ja sitten n. 08.10 pääsin lähtemään. No, olin sitten kävelly puoleenväliin eli jotain reilu 10min niin tajusin, että unohdin enkun yo-vihon kotiin. Jos sitä ei palauttais, niin numero laskisi yhdellä, ja mun enkun numerohan on 5... Juoksin sitten kotiin hakemaan sen ja jouduin pyöräilemään bussille. Onneks ehin just ja just! Mähän en siis tykkää pyöräillä ollenkaan, koska puolet matkasta on vinoa asfalttitietä, jossa jäisellä kelillä pitäis pyöräillä keskiviivalla. Hyvä, että siinä pystyy edes kävelemään kun piennartakaan ei ole yhtään! Eikä kyllä hikisenä tallin jälkeen toi pyöräily kauheesti houkuttele.

No mutta pääsin siis kouluun ja päivä meni ihan hyvin. Kaveri sai ajokortin tänään ja se heittikin mut tallille koulun jälkeen, niin ei tarvinnu mennä junalla. Olin tallilla puol neljän aikaan. Ratsasin reilun tunnin ja eipä kyllä kauheen kivaa ollu sielä lumisateessa. Peksun mielestä oli tosi jännää kun kentälle oli tullu lunta :D

Äiti tuli hakemaan tallilta ja joskus puol 7 olin kotona. Sitten keksittiin Tomin kanssa, että lähdetään joke-laneille. Se on siis lan tapahtuma mun koulun liikkasalissa. Siskokin on menossa ja pääsen sen kyydissä. Kävin nopee pesee hiukset ja nyt oottelen että kuivuu ja sitten lähdetään sinne :) Toivottavasti jaksan valvoa myöhään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti