perjantai 24. helmikuuta 2012

[129.] Viron shoppailuja

Varoitus, nyt tulee enemmän ei-heppa-juttuja!

Eli keskiviikkona lähdettiin äitin ja siskon kanssa käymään risteilyllä Virossa. Matka sujui oikein mukavasti ja oli kiva päästä pitkästä aikaa tekemään jotakin! Käytiin syömässä ja buffet oli muuttunut todella paljon, siellä oli paljon erilaisia ja erikoisia ruokia mm. sushia! Illalla käytiin karaokessa, katsottiin kun Taikakuu esiintyi ja samoin joku tanssi+laulu -esitys.

Aamulla herättiin aikaisin syömään ja shoppailemaan. Otettiin taksi ja mentiin käymään eräässä hevostarvike liikkeessä. Liike oli todella kummallisessa paikassa; tallin yläkerrassa josta oli suora näkymä maneesiin. Kun selvitettiin tiemme ovelle, huomattiin että liike aukeaakin vasta kello 12 ja silloin kello oli vasta vähän vaille 10... Mentiin sitten läheiseen kauppakeskukseen pariksi tunniksi ja onneksi ehdittiin vielä käydä siellä heppatarvike liikkeessä ennen laivan lähtöä! :)

Taksi odotteli pihalla ja 15 minuutissa ei kauheasti ehtinyt saada aikaan, kun oli kiire takaisin laivaan. Kävin koko kaupan pikapuoliin läpi ja kyselin Kingslandin toppaliivin sekä Charles Owenin kypärän hintoja. Molemmat jäi kuitenkin ostamatta, eikä kaupasta tarttunut loppujen lopuksi mitään mukaan. Siellä oli siis paljon merkkivarusteita niin ratsastajalle kuin hevosellekkin. Talviloimet olisivat olleet tarjouksessa, mutta sellaiselle ei oikeastaan ole nyt tarvetta. Eskadronin riimua katselin, mutta päätin jättää sen kauppaa kun meiltä jo yksi sellainen löytyy. Esimerkiksi Vereduksen suojat olisi saanut hyvään hintaan, mutta nekin meillä on jo. Huovat olivat mielestäni suht samaa hintatasoa kuin Suomessa, joten en sitten niitäkään ostanut.

Ensi kerralla menen kyllä ehdottomasti käymään samassa liikkeessä, joka siis sijaitsee siinä eläintarhan ja Rocka al mare (miten kirjoitetaankaan) -kauppakeskuksen vierestä. Kannattaa kuitenkin varata paljon aikaa siellä vierailuun jos haluaa tutkiskella laajaa tarjontaa! :)

Tässä mun reissun shoppailut! Ja tietenkin virosta kuuluun tuoda reilusti juotavaakin ;)

Tässä linkki kyseisen hevostarvikeliikkeen nettisivuille, jos jotain kiinnostaa käydä katsomassa :
VESKIMETSA HOBUVARUSTUSE

1. Ihania Snörejä! :> Onneksi niitä saa täältä meidän lähihuoltsikalta, joten mun ei tarvi laivalta niitä lähteä hakemaan. :D Mutta voisin kyllä käydä joskus tuolla hevostarvikeliikkeessä, jos joskus Viroon eksyn, kiitos vinkistä!

1. Kannattaa käydä katsomassa. Satamasta pääsee ilmaisilla busseilla ihan viereen!

2. Mikäköhän on tuon hevostarvikeliikkeen osoite?

2. oon kateellinen :D varsinki tost et Taikakuu oli siel esiintymäs. :D noo onneks pääsee moikkaamaa sitä porukkaa ens kuun lopulla ;) ja mieki tahton ostoksille :D

1. Hahah! Olihan se ihan hauskaa, että kerranki oli joku esiintyjä josta on edes joskus kuullut! :D