tiistai 14. helmikuuta 2012

[123.] kipeänä oleminen tulee kalliiksi

Mä olen taas kipeänä! Juuri vasta oli pari viikkoa sitten. Ei yhtään kiva :( Toivottavasti tämä tauti loppuisi nyt tähän sitten ja haluan ehdottomasti sinne kisoihin viikonloppuna! Mun onneksi oltiin jo aikaisemmin sovittu, että vuokraaja käy tänään ratsastamassa :)

Olen aina kova haluamaan kaikkea ja vertailen hintoja. Kun kaikki olisi valmiina tilausta varten niin kiinnostun taas jostain muusta enkä loppujen lopuksi saa oikein mitään aikaiseksi. No tänään olen kyllä saanut, ja ei voi sanoa kuin että kalliiksi tulee! :D





Postissa on jo tulossa Peksulle uudet Back On Trackin selänlämmitin 
 ja musta Equilinen kouluhuopa!







Itselleni ostan Pikeurin housut. En vielä tiedä tilaanko Luganat vai Lucindat, 
mutta jommat kummat tummansinisenä. Horzen housuihin meni hermot, 
kun vajaan vuoden käytön jälkeen värit haalistuu ja paikat menee pilalle, 
ja hintaerokaan ei mikään ihan huima ole! Tänään käyn varmaan kokeilemassa.



Peksulle villaratsastusloimi, kun sellaista meiltä ei vielä löydy. Sain tallinpitäjältä luvan kokeilla hänen samanlaistaan, niin tiedän sitten tilaanko Peksulle cob vai full kokoisen :)





Tämä on ollut jo kauan hankintalistalla, kunhan vain saisin aikaiseksi ja jos sieltä samasta nettikaupasta löytyisi muutakin niin jakautuisi postarit monen tuotteen kesken :)




Schockemöhlen suitset, kuvasta poiketen niihin tulee timanttiotsapanta! Uudet suitset 
on "pakko" saada ja ne Kiefferin vajaan 200€ Ulla Salzber suitset on kuitenkin 
vähän turhan kalliit mun budjetille.






Ja kyllä mä sen hyvän toppaliivin vielä tilaan, joka oikeasti näyttää hyvältä! 
Kun siitä on jo kauan haaveiltu, noi alla olevat et vaan näytä hyvältä...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti