lauantai 16. lokakuuta 2010

väsyttääää

Laneilla oli ihan kivaa ja valvottiinkin tosi myöhään. 6 aikaan aamulla lähettiin vasta Tomille nukkumaan. Ehin nukkua pari tuntia ja sitten hain siskon sieltä laneilta ja mentiin kotiin. Meninkin kotona nukkumaan ja heräsin vasta joskus 2 aikaan päivällä.

Söin ja kattelin telkkaria ja sitten lähettiinkin mun kaverin Emman kanssa tallille. Emma siis ratsasti Peksulla ja mä olin kattomassa :) Emma ei oo vähään aikaan käyny kattomassa Peksua ja paras kommentti olikin kun se harjas "oho, tääl on lihasta!". Peksuhan oli siis tosi laiha ja lihakseton kun tuli mulle.

KUVA on otettu huhtikuussa kun Peksu oli ollu mulla pari viikkoa ja ratsastajana siis Emma :)

Emma ratsasti Peksulla hyvin ja ne treenaili mm. laukannostoja pysähdyksestä ja peruutuksesta. Mähän sanoin Emmalle, että ei Peksu sellasia osaa kun kerran kokeilin, huonolla menestyksellä siis. Hyvin ne kuitenkin onnistu! :) Mäkin kävin alkuverkan jälkeen nopeesti selässä, kun Peksulla oli sellanen "menen pää pilvissä" vaihe aluks. Eihän mun ollu tarkotus ratsastaa ollenkaan, niin menin sitten ilman kypärää, lenkkareilla löllärit jalassa. Olikin muuten eka kerta ikinä kun ratsastin ilman kypärää, mutta menin nyt vaan pari kierrosta käyntiä. Sen jälkeen Peksu olikin paljon rennompi ja Emma sai sen jopa hikoomaan!

Nyt odottelen, että Tomi tulee laneilta meille. Tarkotus olis syödä herkkuja ja katella leffoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti