lauantai 9. lokakuuta 2010

Shoppailua

Tänään käytiin Lahdessa shoppailemassa äipän ja Tomin kanssa. Tomi on siis mun poikaystävä, jota en ole aikaisemmin tainnut kertoa? :D

Peksulle löytyi megaiso sininen harjalaatikko, johon saa vielä lukonkin. Sinne mahtuu sitten harjat ja muut hoitotarvikkeet. Mukaan lähti myös uusi ruskea riimu, linimenttiä, uudet keltaiset ämpärit, heppanameja ja harja.

Ja mäkin jopa sain jotain, nimittäin saappaanvarret! Tarjouksessa oli (en nyt muista merkkiä) jotain tosi isoja kokoja ja mun onneks yhdet xs-kokoiset. Vähän ne on napakat, mutta parempi niin. Ja hintaa jäi alle 40€! Sitten pitäis vielä uudet kengät löytää, kun vanhat on ostettu silloin kun aloitin ratsastuksen vakituisesti. Pohjat on ihan kuluneet ja eipä muuten ole mitään pitoa! Tälläseen isoon, mutta tosi siroon jalkaan ei vaan tahdo hyviä kenkiä löytyä :D

Kuvat unohdin näistä ottaa ennenkuin vein tallille, mutta esittelen seuraavan ostoksen.

Kengät, joita olen tähän päivään asti vihannut, uggit. Kun mä sain ne jalkaan niin oli oikeesti pakko ostaa. En tiedä mitään rumempaa, mutta hitto kun ne on hyvät jalassa. Taas sorruin itse ostamaan jotain sellaista mitä olen aina muiden päällä haukkunut. Näin kävi myös nahkatakin ja ginan legginsien kanssa...


Kengät löyty kans tarjouksesta, hintaa jäi 30 vai 40€?

2 kommenttia:

  1. Ihan sama homma, nahkatakeissa + uggeis yms.. ;D

    VastaaPoista
  2. On se vaan niin kumma juttu :D Ite en kehtaa myöntää, että joku juttu on kiva, mutta pakko sitten heti ite kokeilla!

    VastaaPoista