torstai 6. tammikuuta 2011

keilaamassa

Eilen sain siis ajokortin, mutta en jaksanut autonhakureissun jälkeen lähteä enää minnekkään. Samalla siis kun haetiin auto niin käytiin Tomin ja Elina siskon kanssa käymässä molemmilla mummoilla. Saatiin mahat täyteen kaikkea hyvää ja mulle vähän bensarahaa ;) Autokoulussa olen tottunut ajamaan isolla Fordin -10 Mondeolla ja sitten kun piti ajaa Fiatin -97 Puntoa niin vähän oli outo olo. Kytkin oli ihan hukassa ja vaihteiden vaihtaminen :D Naarmuitta + auton sammuttamisitta selvittiin kotiin. Inssiä edeltävänä yönä en nukkunut ollenkaan, joten nyt uni maittoi.

Aamusta tai päivästä (paremmin sanottuna) herättiin Tomin kanssa 2 aikaan ja ihanaa kun oli tallivapaa! :)) Aikaa meni turhaan säätämiseen ja koneella olemiseen, ja ei keksitty mitään tekemistä. Äiti oli varannut keilaradan, ja antoikin sen sitten mulle ja tomille niin saatiin tekemistä! Äkkiä käytiin suihkussa ja pikameikki naamaan ja tylsät vaatteet päälle. Sisko lähti vielä mukaan ja suuntana oli Järvenpään keilahalli.



Keilaamassa oli tosi hauskaa ja vielä parempi kun voitin! Elina huijasi(!) ja heitti enemmän kun Tomin kanssa ehdittiin ;D Ite oon käyny viime viikolla keilaamassa, Elina kuukauden sisään jo 4 kertaa ja Tomi viimeksi 2 vuotta sitten :D




Tässä teille laadukkaat kuvat keilahallin vessasta. Päällä ei ollut mitään ihmeellistä, farkkulegginsit ja tavallinen 3/4 paita H&M:ltä. Päällä tietenkin mun ihan lempparitakki, ja on ihanan lämmin!

Tästä matka jatkui mäkkärin kautta kotiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti