torstai 13. tammikuuta 2011

kooste kuluneesta viikosta

Aamulla koulu alkoi 10 ja heräilin siinä 9 aikaan. Ja muistin ottaa teille sen kuvan asusta! Tukka ei ole vielä laitettu niin siksi naama ei näy. Ja tapani mukaisesti olin myöhässä koulusta (kuten joka päivä tällä viikolla). Joku idiootti ajoi vielä reilua 60 vaikka olisi saanut ajaa 80! :D


Neule Vero Moda
Legginsit Lindex (uudet!)
Kengät Trendikenkä
Oli myös helmikorus kädessä + nominationit ja päällä musta villakangastakki. (Lattialla makaa koira)




Kuluneen viikon aikana ei ole kauhesti tapahtunut mitään erikoista. Kissat on sekoillu ja tuli viikonloppuna otettua pari kuvaa :D Emppu makas selällään lattialla ja luulin eka että se oli kuollu! Ja Tapsa meni pupuille tuotuihin pahvilaatikkoihin sisälle istumaan? Joo teitä ei välttämättä mun kissat kiinnosta, mutta eipä nyt muitakaan kuvia ole :/

Perjantaina ajettiin Lahteen Tomin ja Elina -siskon kanssa ja käytiin iskällä ja shoppailemassa. Mukaa lähti ainakin ratsastushanskat, löllärit, alushousuja ja hajuvesi + suihkugeeli. Koitan joku päivä laittaa kuvia! Ja sunnuntaina käytiin Tomin kanssa ostamassa mun autoon cd-soitin aux-liitännällä ja samalla löytyi lindexistä tosi kivat legginsit. Tossa kuvassa ei oikein näy, mutta niissä on sellaiset "nahkapaikat". Otan teille kyllä parempia kuvia niistä!

Maanantaina alkoi koulu ja joka ilta oon tehnyt kaikkia rästitehtäviä; yo-vihkoja ja aineita (suomeksi, enkuksi ja ruotsiksi). Eilen nukuin 2 tunnin päikkärit ja alkaa todellakin väsymys painaa päälle! Onneksi huomenna alkaa viikonloppu ja voi rentoutua. Tai no tuskimpa, lauantaina vietetään sukulaisten kesken mun synttäreitä ja illasta olis ehkä kavereitten kanssa lähteä vihdoinkin sinne baariin! ;D Sunnuntaina on sentään tallivapaa!

Heppa-asioista sen verran, että olen kysellyt klippaajaa ja estesatulaa! Haluaisin klipata Peksua vähän, koska hikoaa helposti, mutta kuitenkaan en haluaisi montaa loimea käyttöön. Ja estesatulaa olen katsellut ja muutamasta kysellytkin, kun olisi kiva alkaa maastoilla ja mennä puomeja ja ehkä sitten hypätäkkin ;) Peksu tykkää kuitenkin niin paljon hypätä, että sen takia voin uskaltautua, mutta EN koulusatulalla! Äitikin on innoissaan ajatuksesta ja on luvannut muutama sataa euroa antaa (: Ja pitää vielä iloita sen verran, että tallilla on kenttä niin hyvässä kunnossa, että tänäänkin pidettiin estevalkkoja! Olen kuullut että monilla talleilla kentälle ei voi mennä edes kävelemään kun loska on jäätynyt epätasaiseksi. Edellisellä tallilla oltais edelleen menty vaan pellolla...

Nyt menen nukkumaan niin ehdin juuri nukkua 9 tunnin yöunet. Kauniita unia! (:

2 kommenttia: