maanantai 3. tammikuuta 2011

viimeinen lomaviikko

Eli tänään lähti käyntiin viimeinen lomaviikko ja mä en ole tehnyt mitään! Huomenna mulla on ajotunti ja keskiviikkona inssi. Toivottavasti pääsen läpi niin pääsis ajelemaan omalla autolla. Mun tonnin pommi meni sunnuntaina huoltoon ja pitäisi saada se keskiviikoksi kotiin. Esittelen sen sitten kun olen ensin itse nähnyt sen! :D AINIIN! Enhän mä ole edes muistanut kertoa teille, että synttäripäivänä (17.12) kirjallinen meni läpi! Sanallisissa on väärin 3/10 eli maksimi ja kuvissa väärin 0/50 :))

Tänään on tullut taas talleiltua, yllätys yllätys. En ole vielä uskaltanut tutustua uusiin ihmisiin, juuri ja juuri olen uskaltanut sanoa moi :D Peksu on sopeutunut hyvin ja nyt olen miettinyt klippaamista...

No ei enempää heppajuttuja tähän postaukseen! Kävin nopeesti Tomilla ja samalla tankkaamassa Jokelassa. Vein Tomin ajotunnille ja tulin kotiin. Äsken tein mun hienon jumpan ja kävin laittamassa hopeashampoon päähän. Nyt vielä joku kasvonaamio, sitten tehohoito hiuksille ja saunaan! Pitäisi vielä jaksaa järkätä huonettakin. Ajattelin pitkästä aikaa mennä aikaisin sänkyyn ja katella telkkaria, enkä valvoa yömyöhään koneella!

Oletteko te tehneet mitään uudenvuodenlupauksia? Mulla on muutama, joista kaikista pitäisi ainakin osittain yrittää pitää kiinni:
- kunnialla kirjoitukset läpi ja ylioppilaaksi (+ kouluun hakeminen)
- kesäksi maha kuntoon + napakoru (jos päädyn sen ottamaan)
- panostus harrastukseen (valmennukset + kisaaminen)
- pitää tehdä tukalle jotain radikaalia(!)
- haluan tutustua uusiin ihmisiin ja pitää yhteyttä vanhoihin

Lopuksi vielä muutama kuva! Huomenna jonkun näköistä asupostausta luvassa, kun lähden kotoa ihmisten ilmoille eli muuallekkin kuin tallille.







3 kommenttia:

  1. oot ihan hirveän kaunis (: ja onnea inssiin =D

    VastaaPoista
  2. mmira - kiitos ja onnea tarvittiin ajotunnin mokailun perusteella ;)

    elise - kiitti (:

    VastaaPoista