lauantai 17. joulukuuta 2011

[103.] Hyvää syntymäpäivää, minä! :)

Eli tänään mulla on 19v synttärit! Kauheesti mennyt aikaa valmisteluihin, joten teille en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Huomenna, tai viimeistään maanantaina saatte postauksen eilisistä vaateostoksista ja kuvakoosteen mun juhlista! :)

Äsken vaihdettu bemariin talvirenkaat ja vielä vähän ruokavalmisteluja kotona. Tomi teki mulle kakun, äiti käy hoitamassa Peksun ja sisko (opiskelee kampaajakoulussa) laittaa mun hiukset! Kyllä on nyt hyvä mieli :) Illalla siis juhlat kavereiden kesken ensin meillä ja tästä sitten mahdollisesti eteenpäin Järvenpään yöelämään...!



1 kommentti:

  1. Onneksi olkoon kovasti! Sä oot näköjään loppuvuoden lapsi ;) Iuh mulla on ikäkriisi, huhtikuun alussa tulee mittariin täyteen KAKSKYT VEE!! HYIYÄK!

    VastaaPoista