sunnuntai 4. joulukuuta 2011

[96.] viikot kuluu nopeesti

Taas vierähtäny viikko edellisestä postauksesta. Ohhoh, mutta oikeesti aivan liikaa kaikkea!

Töissä oon yrittäny käydä mahdollisimman paljon, ja mulla oli myös 2 tenttiä. Ratsastamisesta ei oo tullut mitään, kun Peksun jalat on ollu ihan turvoksissa :( En tiedä mistä johtuu, mutta takajalat on ihan tasaisen paksut ja kovat vuohisesta kintereesen. Eli ollaan lähinnä kävelty maastossa ja parina päivänä ravailtu kentällä. Torstaina sitten huomasin, että Peksulla on selkäkin kipeä. Kenttä on surkeessa kunnossa ja sitten on vielä saanut tapella että kenen heppa saa olla kuivassa tarhassa. Peksuhan ei mutatarhaan seisomaan mene noiden jalkojen kanssa, enkä suostu puolipäivätarhaukseen..!

Hyvä, että syömään oon ehtiny. Tänään oli aikaa syödä viikon neljäs lämmin ateria, ja ai että kun oli hyvää. Oon eläny jogurteilla ja hapankorpuilla ja unirytmikin on ihan sekasin. Eikä seuraavalla parilla viikolla helpota ollenkaan.

Ens viikolla taas töitä ja koulua, mutta ei onneks yhtään tenttejä! Maanantaina, keskiviikkoja ja lauantaina oli erilaisia pikkujouluja. Ja tietty 6 päivänä pitää käydä tallilla. Ja sitten kaikki koulutehtävät kasaantuu kun vuosi on lopussa...

Siitä seuraava viikko pitää sisällään 3 tenttiä ja lauantaina 17 päivä pitäis juhlia mun synttäreitä =) Toivottavasti jostain saisin aikaa vähän valmistella noita juhlia...

Lauantaina käytiin Tomin kanssa lahdessa kaupoilla ja moikkaamassa sen vanhempia + mun sisko ja velipuolta. Tälläsiä juttuja tarttui mukaan!




Hiusväri. Saa nähä minkälainen tulee kun en ole ennen just tätä samaa kokeillut.
Haluaisin tosi tummanruskeat hiukset, mutta aina tuppaa tulemaan mustat :(


Jonkunnäköinen kajaali, kun mun lemppari Rimmelin exaggerate oli kyseisestä 
kaupasta kokonaan loppu ja oli pakko saada joku!


Valkoisista kokopaikkaisista kisahousuista oon haaveillu jo kauan, mutta en vaan ole raaskinut ostaa.


Horzelta löytyi ja parasta oli hinta 25€! Kahta kertaa ei tarvinnut miettiä, että lähteekö
nuo mun mukaan vai ei. Peksulle ei löytynyt mitään joka olisi sopinut mun tän 
hetkiseen budjettiin eikä mitään pakollisia tarpeita olekkaan. Eli joulua odotellessa...


Ei mulla muuta! Ens viikolla koitan saada aikaseks otettua teille enemmän kuvia ja katsellaan koska saan päiviteltyä. Ja heti kun ehdin tehdä, niin saatte koostevideon muutaman viikon takaisista estekisoista!

ps! moni jo varmasti kaipailee niitä ratsastuspostauksia ja kuvia, mutta ikävä kyllä hevosen tilanne on sellanen että kauheesti ei päästä mitään tekemään :(



BLOGIN SELAUSKERRAT

10 072

ISO kiitos teille lukijoille! :)

2 kommenttia: