perjantai 20. tammikuuta 2012

[110.] Kuvapostaus : joulukuu

Peksun kengitys on tänään puoli kolmen aikaan, joten kohta lähden tallille enkä illalla enää teille ehdi kirjoittelemaan. Parempaakaan aihetta en keksinyt, joten saatte nyt kuvia itsestäni mun synttäreiltä sekä jotain mun joululahjoja! :D



Emmi 19v!



Liian söpö ilme julkaistavaksi, mutta tuossa näkyy vaatteet edes jotenkin! :)



msi :n läppäri, suojamuovitkin vielä paikoillaan!



Uusi läppäri <3 tää on todella tehokas pelikone, joten sopii hyvin kuvien/videoiden muokkaukseen! Ja teen lähes päivittäin koulujuttuja koneella, joten koneen täytyy olla toimiva ja kiva käyttää! :)



Mä olen monta vuotta halunnut tälläiset eläintossut! :D Vihdoin äiti löysi mulle sopivat :) Meillä on kotona kylmät kivilattiat ja nää on mukavan lämpimät. Pienenä kun on jäänyt jotain saamatta niin se on pakko saada vaikka olisi jo ehkä "yli-ikäinen" söpöihin eläintossuihin ;)



Suoristusrauta ja tallikengiksi Reinot! Crocsit ei ole niin kivat tallikengät talvella :D






Hanskoja, meikkejä, kuorintavoide, koruja, cd-levyjä ja hajuvesiä....



Ja tässä vielä kuva Peksusta jouluaattona vesisateessa erittäin kiinnostuneena joulupiparistaan! :D


Kyllä tämä edelleen hevosaiheinen blogi on myös! Eli huomenna saatte sitten heppakuvia (:


PS!!!!!!
Ennen laitoin teille tänne myös niitä puhelimella kuvattuja kuvia. Nyt kännykkäni kamera on hajonnut, joten valitettavasti päiväkohtaisia kuvia tulee vähemmän, koska en aina jaksa raahata järkkäriä mukaan. Tarkoituksena olisi kuitenkin piakkoin ostaa uusi puhelin, koska vanha on aika huonossa kunnossa (pian jo 2 vuotta vanha!Eli sitten mulla on taas mahdollisuus kuvailla teille enemmän päiväkohtaisia kuvia! :)

2 kommenttia: