maanantai 21. marraskuuta 2011

kengät tippuu...

Peksulla on jo aika karmivassa kunnossa kaviot. Kengittäjän piti tulla 2 viikkoa sitten, mutta ei ole päässytkään. Tänään kysyin uudestaan ja onneksi sain kengityksen jo huomiselle! :) Kun menin hakemaan Peksua tarhasta niin huomasin yhden takakengän tippuneen...

Laitoin silti loimet päälle ja lähdettiin tielle kävelemään ilman satulaa vielä kun oli valoisaa! Ajatella, että meinasin lähteä kesken koulupäivän pois sen takia, että ehtisin mennä tielle kävelemään valosalla :p Fleeceloimi ja karvaromaani lämmittivät mukavasti meidän päivän kävelylenkkiä =)

Mun oli tarkoitus käydä nopeasti tallilla, että ehtisin tehdä koulujuttuja. Innostuin sitten juttelemaan tallinpitäjän äidin kanssa (joka tekee tallia, koska "päätallinpitäjä" on lomalla) tallin vaiheista. En tiedä mistä tämä keskustelu edes alkoi, mutta sain kuulla paljon uskomattomia juttuja!

Nyt kello on jo puoli 9 enkä mä ole edes aloittanut niitä koulujuttuja! Argghhh, innostuin vähän sekkailemaan netissä ja sitten otin teille kuvia ja laitoin vähän tukkaa ja kulmakarvoja jajajaja. Nyt sitten päivittelin melkein viikon postaukset.

Mulla on niin paljon kiireitä, että en teille ehdi aina saman päivän aikana kirjoittaa postauksia. Kuvat kyllä otan ja suunnittelen mitä kirjoitan, mutta toteutus jää... Eli pahoittelen tätä, mutta toivottavasti on edes mukavaa saada monta postausta kerralla kuin 1 kerran viikossa.

JA pistäkää niitä kommentteja tulemaan! Silloin mä olen varmasti paljon innostuneempi postailemaankin teille! Tiedän kyllä, että moni mun tuttukin tätä blogia lukee ja nään joka päivä käivijämäärän, sekä millä hakusanoilla olette etsineet blogiani ;)

Eli kaikki te kyylätkin, kommentoikaa niin saatte lisää kyylättävää! :D

Loppuun toivottelen teille hyvät maanantai-illan jatkot ja vielä muutama kuva tältä päivältä. Mä taidan vihdoinkin siirtyä koulujuttujen pariin kun monta tehtävää rästissä ja tällä viikolla on vielä kaksi tenttiäkin..







Hymyily ei oo mun juttu.. Ja uskokaa tai älkää niin mulla on valkonen tuubitoppi päällä! :D

ps. tolle kauheelle tukalle pitäis tehdä jotain..

3 kommenttia:

  1. Oi kiitos suosituksesta (: Munki pitää linkitellä teiän.

    VastaaPoista
  2. tykkään sun kulmista :)

    VastaaPoista
  3. Tinttu - =)

    Anonyymi - vähän eri paria, mutta kiitos kuitenkin (:

    VastaaPoista