perjantai 10. joulukuuta 2010

kipeänä

Vähän on ollut taas taukoa ja kaipailisin niitä kommentteja niin jaksaisin postailla! :)

Nyt oon kipeänä ja kouluun en siis mennyt. Kuumetta ei ole, mutta ihan kauhee flunssa ja kylmä! Mun huone on meidän talon yhdessä kulmassa ja ulkoseinät + laattalattiat puolen metrin matkalta on ihan jäässä. Sängyn jouduin siirtämään toiselle puolelle, jos siellä olisi "lämpimämpi". Nyt koneella ollessa jalat palelee kun mattoa ei riitä seinän viereen :/ Ei nää 20 pakkaset oo kivoja...

Nyt kun on aikaa ja enää viikko synttäreihin niin ajattelin värjätä hiukset hevostalli.netin innoittamana :D Sain blogini topicissa kommentin "sun hiukset on kauheen väriset". Edellisestä värjäyksestä on vajaa 6viikkoa ja on noi hiukset kyllä aika värjätä!



Tässä eilen(?) otettu kuva jossa näkyy hyvin tyvikasvu ja hiusten väri. Ja siis mulla on luonnonkiharat hiukset, kokonaan tollaset kuin latvat tässä kuvassa. Tosta edestä oon suoristanu ja kun oon pitäny kiinni niin siks on suorat päältä!



Hiukset kiiltää valossa ja ne ei ole likaiset ;)



Päällä kuvissa on viime viikonloppuna H&Mltä ostettu perus pitkähihainen 9.90€ Edellisen kun sotkin käyttökelvottomaksi. Ainakin se edellinen kesti hyvin noin vuoden vaikka tuli pestyä erityisesti talvella sitä parikin kertaa viikossa! Se edellinen oli vähän erimallinen ja pysyi kyllä pehmeänä ja siistinä :)


Lähden tästä värjäilemään ja huomenna kuvaa tuloksesta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti